Pirkimo taisyklės

Prekių užsakymas

Pirkėjas užsakymą pateikia per elektroninę parduotuvę adresu www.mamakoala.lt.

Užsakymas vykdomas išimtinais atvejais el. paštu info@mamakoala.lt tik tada, kai yra poreikis įsigyti individualų gaminį (sūpynes pagal norimą ilgį, stalo padėkliukus pagal reikiamą skersmenį) ar išsinuomoti sūpynes vaikams.

Suformavus prekių krepšelį, pirkėjas turi suvesti kontaktinę informaciją, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti. Pirkėjas turi įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi, o užsakomos prekės atitinka pirkėjo pageidavimus.

Jeigu pirkėjas turi nuolaidos kodą ir nori jį panaudoti, tai tiesiog reikia įrašyti į tam skirtą langelį prekių krepšelio arba užsakymo ir apmokėjimo puslapyje.

Pirkėjas pateikdamas užsakymą įsipareigoja sumokėti kainą, nurodomą prekių krepšelyje. Prekių krepšelyje nurodoma galutinė kaina eurais su visais mokesčiais.

Apmokėjimas elektroninėje parduotuvėje vykdomas bankiniu pavedimu arba naudojantis UAB Paysera LT įmokų surinkimo paslauga.

Apmokėjus užsakymą pirkėjui nurodytu el. paštu atsiunčiamas pirkimo faktą įrodantis laiškas.

Pasikeitus ar suklydus įrašyti prekių užsakymo formoje pristatymo duomenis, prašome kuo skubiau mus informuoti el. paštu info@mamakoala.lt. Jeigu nurodyti duomenys (adresas, telefonas) dėl pirkėjo kaltės yra neteisingi ir kurjeris prekes siunčia atgal pardavėjui, tai transportavimo (grąžinimo) išlaidas apmoka pirkėjas.

Pardavėjas gavęs apmokėjimą pradeda ruošti užsakymą. Prekių gamyba paprastai užtrunka 1-20 dienų priklausomai nuo turimų užsakymų kiekio. Visada stengiamės kuo greičiau suruošti užsakymą, kad Jums laukti reikėtų kuo trumpiau.

Suruoštas užsakymas įdedamas siuntimui į paštomatą ir pirkėjui el. paštu išsiunčiama sąskaita faktūra.

Prekių pristatymas

Pristatymas paštomatu. Suruoštas užsakymas supakuojamas ir siunčiamas tik Lietuvoje per kurjerių tarnybą (UAB Omniva LT) į pirkėjo nurodytą paštomatą. Siunta pristatoma į paštomatą per 2-3 darbo dienas ir saugoma 7 dienas. Kai siunta jau yra pristatyta į paštomatą, gavėjas informuojamas SMS žinute ir el. paštu su durelių atidarymo kodu. Neatsiėmus siuntos per nurodytą laikotarpį, siunta grąžinama siuntėjui. Pirkėjas turi apmokėti grąžinimo mokestį.

Pristatymas kurjeriu į adresą. Už papildomą mokestį kurjeris prekes atveš iki Jūsų nurodyto adreso. Kurjeris prieš atvykstant susisiekia paskambinęs telefonu. Pristatymai į adresą vykdomi darbo dienomis 8 – 17 val.

Daiktų keitimas ir grąžinimas

Pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų pakeisti nusipirktus daiktus analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais. Jeigu keičiant daiktus susidaro kainų skirtumas, pirkėjas su pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų daiktų, tai pirkėjas turi teisę grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Tinkamos kokybės individualus gaminys negali būti keičiamas ar grąžinamas.

Pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, neišpurvinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo.

Pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas turi teisę reikalauti iš pardavėjo pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, atitinkamai sumažinti prekės kainą, per protingą terminą neatlygintinai pašalinti daikto trūkumus ar pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą.

Tinkamos kokybės prekės visas siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Netinkamos kokybės prekės visas siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas.

Prekių keitimo klausimai sprendžiami raštu naudojantis el. paštu.

Prekės pardavėjui siunčiamos per kurjerių tarnybą  (UAB Omniva LT) paštomatu į adresą Taikos pr. 39, Klaipėda, mob. 8 623 31817.

Shopping Cart